A szúnyogirtó repülők 30-50 méter közötti magasságban repülnek, mivel csak ilyen repülési paraméterek mellett hatékonyak kipermetezett vegyszerek.Ők nappal irtanak, tehát észre is vehetik a tornyod. Ha van jelzőfény, akkor ennek nagyobb a valószínűsége.Ha baleset lesz, akkor felmerülhet, hogy van e építési engedély, jelzőfény és a többi. Ha nincs baleset, akkor + nem lesz ilyen eljárás.Ha van építési engedélyed, akkor be kell kerülni a megfelelő adatbázisba, illetve térképre, tehát a tornyoddal kapcsolatos légi baleset esetén nem Te vagy a hunyó.
Szúnyog: Jövőre, 2020 -tól már csak földi lárvaírtás lesz. Vagyis nem erre kell koncentrálni.
IdézetSzúnyog: Jövőre, 2020 -tól már csak földi lárvaírtás lesz. Vagyis nem erre kell koncentrálni.Nos,Azt nem tudom, hogyan fog változni a szúnyogirtási technológia, de számítanék arra, hogy egyre több drón, itt nem a hobby gépekre gondolok, hanem katonai és hatóságok által használt példányokra,jelenhet meg a közeljövőben. Ezeket távolról irányítják és valamivel nagyobb a delay, a real time pilóta észleléshez képest, míg a gépet irányító felismeri az akadályt és érdemben tud reagálni. Ha nincs az 'akadály' (torony) az aktuális adatbázisban, például egy fent említett eszköz légi balesete miatt, nehéz idők jöhetnek az 'akadálytulaj' számára. Javaslom a szükéges engedélyek, beleértve az építési és használatbavételi engedély beszerzését egyaránt.
Ezeket távolról irányítják és valamivel nagyobb a delay, a real time pilóta észleléshez képest, míg a gépet irányító felismeri az akadályt és érdemben tud reagálni.
Ha a hatóság elrendeli az engedély nélkül épített objektum elbontását, az még többe fog kerülni.Lebontod, az alaptestet is, helyreállítod a környezetet + büntetés.Egy korábbi munkahelyemen volt szerencsém egy ilyen projekthez. Ott megvolt az elvi építési engedély, de azelőtt felépítettük, mielőtt megkaptuk a végleges építési engedélyt. Feljelentett egy szomszéd ingatlan tulajdonosa és jött a bontási határozat + bünti + a többi.